måndag, september 25, 2006

Allmänt: Hinner inte läsa!

Men sen Nekrofilen har jag i alla fall läst Bananflugornas Herre av Fredrik Eklund och Andrzej Tichys Sex Liter Luft. Jag håller på med Edmund White's The Farewell Symphony men det går tyvärr riktigt segt med allt plugg som jag har... Men det går.

Annars har jag läst DN. Jag är typ kär i Kristoffer Poppius. Har han skrivit någonting annat än krönikor och sånt, tro? Här är i alla fall några favoriter:


Smygtitt
Kristoffer Poppius är i alla fall hopplöst romantisk.
21 september 2006

Kristoffer Poppius drömmer om fem önskeklubbar 27 jan 2006

All sport är homosexuell 26 januari 2006

Läs och njut!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Haha, jag håller med, han är bäst! Såg honom idag med en tjej, är han "ihop" månntro??

M sa...

Han får inte vara "ihop"! Det där att man alldrig är riktigt säker på honom när det gäller sånt är ju en del av charmen ;)